Cristina Masoller entrevistada al CaixaForum i al diari El Mundo de Palma

El Caixaforum de Palma entrevista el dia 28 de març a Cristina Masoller, professora del departament en el grup de Dinàmica no Lineal, Òptica no Lineal i Làsers dins del cicle de Ciència "Navegant per la complexitat del segle XXI"

Amb el títol Com extreure informació de senyals complexos? Estudiant el clima, el cervell i les ones gegants, l'entrevista tracta de sistemes complexos tan dispars com el clima, el cervell o l'oceà, on Cristina ha estat clau a desenvolupar l'interès de la comunitat científica per implementar una metodologia no lineal en l'anàlisi de fenòmens climàtics complexos, com El Niño.

L'entrevista és a càrrec de Víctor Homar, investigador del Grup de Meteorologia i Director de l'Oficina de Suport a la Recerca de la UIB, Juan José Montaño, director general de Política Universitària i d'Ensenyament Superior i Elena Soto, periodista d'El Mundo Balears. Tota la informació de l'entrevista es pot trobar en la pàgina web de l'esdeveniment.

Coincidint amb l'entrevista al CaixaForum, Cristina va ser entrevistada també a l'edició local del diari EL Mundo per la mateixa Elena Soto dins de la secció Baelópolis amb el títol Espionaje de señales complejas. Una entrevista que recomanem.